hallo ik heb de betaling gedaan maar in de referentie heb ik een extra nummer genoteerd, ik wil weten hoe ik kan controleren of het al op mijn kaart is bijgeschreven
Bladzijde 1 / 1
Op uw account kijken? Of uw kaart op een kaartautomaat houden?
Goedenavond Yudith en welkom op de NS Community!
Wat je het beste even kan doen, is contact met ons opnemen om te zien of de betaling is ontvangen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.