foutmelding E100 bij bestelling abonnement weekend vrij met OV chipkaart

  • 7 September 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik wil een weekend vrij abonnement met OV Chipkaart bestellen.

Het lukt mij niet om een dit abonnement te bestellen. Ik krijg steeds nadat ik alles netjes ingevuld heb en foto geüpload etc. de foutmelding E100. Ik heb al 2x gebeld met de klantenservice. Op zijn advies geprobeerd via de browser google chroom. Echter hierbij ook een foutmelding. Vervolgens even gewacht en nogmaals geprobeerd. (inmiddels ca. 8x) Zelfs gebeld met de OV-chipkaart klantenservice omdat ik in het verre verleden een OV chipkaart had. Daar is op mijn naam geen OV chipkaart bekend. De klantenservice kan alleen een kaart voor mij bestellen en dan zou ik apart een OV chipkaart moeten bestellen. Echter bij het abonnement weekend vrij zit de OV chipkaart bij de prijs in. De klantenservice kan mij niet verder helpen. Hoe kom ik nu aan een abonnement. Graag antwoord hierop.


1 reactie

Reputatie 6

Hey Christel Nieuwenstein-Heutink. Ik heb onder je andere comment van eerder vandaag de vraag gesteld om mij een privé bericht te sturen. Dan kan ik je daar verder helpen.

Reageer