Ik heb mijn OV-chipkaart gekoppeld aan NSFlex. en probeer dat ook te doen met de kaart van mijn vrouw maar helaas dat lukt niet omdat haar geboortedatum niet klopt volgens het systeem. Wat moet ik doen om de kaart wel ted koppelen aan NSFlex ? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.!
Antwoord
Geboortedatum fout
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi leo van lith,
Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Zij kunnen e.e.a. nakijken en als het goed is corrigeren.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.