Geen melding velopen OV chipkaart met abonnement | NS Community
beantwoord

Geen melding velopen OV chipkaart met abonnement

  • 20 August 2022
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik kwam er vandaag toen ik in wilde checken achter dat mijn OV chipkaart was verlopen. Hier heb ik geen bericht van gehad, ook niet in mijn spam, en ik heb ook geen nieuwe kaart ontvangen. Ik ga geen €7,50 betalen voor een nieuwe kaart en zou het ook fijn vinden als ik de extra kosten die ik hierdoor moet maken vergoed zou krijgen.

icon

Beste antwoord door Thom 20 August 2022, 14:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U moet er normaal een email over gekregen hebben op het emailadres dat bekend was. U moet nu een kaart bij ov-chipkaart kopen voor €7,50 en als u een abonnement heeft lopen bij NS, dan krijgt u dat bedrag van NS terug.

Er is geen andere methode. Als u dat niet gaat doen, moet u zelf weten, maar dan komt u niet aan een per saldo gratis kaart. U krijgt het gewoon vergoed, maar nu wel achteraf.

Het gaat wel eens vaker mis, meestal omdat men er over heen heeft gelezen, het in de spam is terecht gekomen, of omdat het email-adres niet meer klopt. 

 

Reageer