beantwoord
Geen saldo op ov-chipkaart na opladen
Hallo,
Op 2 november heb ik mijn ov chipkaart opgeladen met 10 euro op spijkenisse centrum. Op het scherm was te zien dat het opladen geslaagd was. Later probeer ik in te checken op Rotterdam centraal en vertelt dat mijn tegoed te laag is. Uiteindelijk kijk ik op de automaat en zie dat mijn 10 euro niet op mijn ov chipkaart is bijgeschreven.
Wel is mijn 10 euro van mijn rekening af geschreven. Hoe krijg ik mijn geld terug, of dat het alsnog op mijn chip kaart wordt gezet waar ik recht op heb?
Mvg, Vera van wijngaarden
Op 2 november heb ik mijn ov chipkaart opgeladen met 10 euro op spijkenisse centrum. Op het scherm was te zien dat het opladen geslaagd was. Later probeer ik in te checken op Rotterdam centraal en vertelt dat mijn tegoed te laag is. Uiteindelijk kijk ik op de automaat en zie dat mijn 10 euro niet op mijn ov chipkaart is bijgeschreven.
Wel is mijn 10 euro van mijn rekening af geschreven. Hoe krijg ik mijn geld terug, of dat het alsnog op mijn chip kaart wordt gezet waar ik recht op heb?
Mvg, Vera van wijngaarden
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Goed dat je ons hebt gevonden om je vraag te stellen, Vera. Wat er precies is misgegaan kan ik niet voor je nagaan. Als het geld van je rekening is afgeschreven, maar niet op je ov-chipkaart is geladen, dan wordt het geld automatisch teruggestort.
Ik verplaats je topic naar 'OV-Chipkaart' en verander de titel zodat het topic goed vindbaar blijft.
Bekijk origineelIk verplaats je topic naar 'OV-Chipkaart' en verander de titel zodat het topic goed vindbaar blijft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.