Skip to main content

Beste heer / mevrouw,
 

Rond 27 september 2023 is er van mijn rekening € 67,20 afgeschreven. Voor mijn kaartnummer 3528 **** **** ****. Deze kaart is verlopen, ik zou graag een nieuwe kaart voor mijn abonnement aan willen vragen. Hoe doe ik dit? Deze optie is namelijk niet mogelijk via ov-chipkaart. 

Gr. 

Welkom bij de NS Community!

Een kaartvernieuwing moet via ov-chipkaart (met een Mijn OV-chip account) en kan tot 1 jaar na het verlopen van je huidige kaart.

Je abonnement komt op de nieuwe kaart te staan en de kosten (€ 7,50) kan je later bij de NS declareren.

Lukt het niet via de website, dan neem contact op met ov-chipkaart (ma-vr 7:00-21:30 en za/zo 10:00-16:00 via 0900 0980 of anders +31 30 751 5155 optie 3).


Let er wel op dat je echt een kaartvernieuwing aanvraagt en niet een losse nieuwe kaart. Alleen bij kaartvernieuwing wordt het abonnement overgezet op de nieuwe kaart. 


Dankjewel Robert! 

 


Reageer