beantwoord

Geld afgeschreven van verlopen kaart

  • 30 November 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Beste heer / mevrouw,
 

Rond 27 september 2023 is er van mijn rekening € 67,20 afgeschreven. Voor mijn kaartnummer 3528 **** **** ****. Deze kaart is verlopen, ik zou graag een nieuwe kaart voor mijn abonnement aan willen vragen. Hoe doe ik dit? Deze optie is namelijk niet mogelijk via ov-chipkaart. 

Gr. 

icon

Beste antwoord door Robert B 30 November 2023, 19:39

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Een kaartvernieuwing moet via ov-chipkaart (met een Mijn OV-chip account) en kan tot 1 jaar na het verlopen van je huidige kaart.

Je abonnement komt op de nieuwe kaart te staan en de kosten (€ 7,50) kan je later bij de NS declareren.

Lukt het niet via de website, dan neem contact op met ov-chipkaart (ma-vr 7:00-21:30 en za/zo 10:00-16:00 via 0900 0980 of anders +31 30 751 5155 optie 3).

Reputatie 7
Badge +3

Let er wel op dat je echt een kaartvernieuwing aanvraagt en niet een losse nieuwe kaart. Alleen bij kaartvernieuwing wordt het abonnement overgezet op de nieuwe kaart. 

Dankjewel Robert! 

 

Reageer