Skip to main content
Antwoord

Geld afgeschreven van verlopen kaart

  • November 30, 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Beste heer / mevrouw,
 

Rond 27 september 2023 is er van mijn rekening € 67,20 afgeschreven. Voor mijn kaartnummer 3528 **** **** ****. Deze kaart is verlopen, ik zou graag een nieuwe kaart voor mijn abonnement aan willen vragen. Hoe doe ik dit? Deze optie is namelijk niet mogelijk via ov-chipkaart. 

Gr. 

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Een kaartvernieuwing moet via ov-chipkaart (met een Mijn OV-chip account) en kan tot 1 jaar na het verlopen van je huidige kaart.

Je abonnement komt op de nieuwe kaart te staan en de kosten (€ 7,50) kan je later bij de NS declareren.

Lukt het niet via de website, dan neem contact op met ov-chipkaart (ma-vr 7:00-21:30 en za/zo 10:00-16:00 via 0900 0980 of anders +31 30 751 5155 optie 3).

3 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • November 30, 2023

Welkom bij de NS Community!

Een kaartvernieuwing moet via ov-chipkaart (met een Mijn OV-chip account) en kan tot 1 jaar na het verlopen van je huidige kaart.

Je abonnement komt op de nieuwe kaart te staan en de kosten (€ 7,50) kan je later bij de NS declareren.

Lukt het niet via de website, dan neem contact op met ov-chipkaart (ma-vr 7:00-21:30 en za/zo 10:00-16:00 via 0900 0980 of anders +31 30 751 5155 optie 3).


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 30, 2023

Let er wel op dat je echt een kaartvernieuwing aanvraagt en niet een losse nieuwe kaart. Alleen bij kaartvernieuwing wordt het abonnement overgezet op de nieuwe kaart. 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • November 30, 2023

Dankjewel Robert!