Skip to main content
Antwoord

geld terug

  • September 23, 2024
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo,

ik had een ticket online gekocht om vervolgens niet te ticket te kunnen openen via de mail en in de app stond er niks. Er gaf aan (nadat ik de ticket heb gekocht) dat er een storing was en dat ik niet via de app een ticket kon kopen maar alleen via een automaat. Ik heb nooit mijn geld terug gekregen en ik zou het graag terug willen.

 

met vriendelijke groet,

Faye Latupeirissa 
 

Beste antwoord door MoDe

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 23, 2024

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.


  • Op het juiste spoor
  • November 19, 2024

I have the same situation. 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • November 19, 2024

Please reach our customer service, qingling zhang.