Goedemorgen. Ik ben vergeten in te checken bij station Gorinchem maar heb echter wel '’uitgecheckt'’ bij station Dordrecht. Nu is er €10 in rekening gebracht voor het vergeten in te checken. Normaliter kan je het verschil tussen je gewoonlijke kosten en de €10 terug vorderen. Mits je ov-chipkaart in werking is. Dat is bij mij niet het geval. Mijn ov-chipkaart is kapot gegaan na deze reis en daardoor kan ik het geld nu niet terug vorderen. Heeft iemand enig idee waar dat wel kan? Of hoe ik dat moet doen? Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hi Noah595 en welkom bij de NS Community!
Heb je dit geprobeerd via je Mijn NS-account? Dit zou wel mogelijk moeten zijn ondanks de kaart nu defect is. Omdat het om een gemiste check-in gaat, kan het soms voorkomen dat het terugvragen toch niet lukt via je Mijn NS-account. Als dat het geval is, kan onze klantenservice dit alsnog voor je corrigeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.