beantwoord

geld terug bij vergeten incheck

  • 8 December 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Goedemorgen. Ik ben vergeten in te checken bij station Gorinchem maar heb echter wel '’uitgecheckt'’ bij station Dordrecht. Nu is er €10 in rekening gebracht voor het vergeten in te checken. Normaliter kan je het verschil tussen je gewoonlijke kosten en de €10 terug vorderen. Mits je ov-chipkaart in werking is. Dat is bij mij niet het geval. Mijn ov-chipkaart is kapot gegaan na deze reis en daardoor kan ik het geld nu niet terug vorderen. Heeft iemand enig idee waar dat wel kan? Of hoe ik dat moet doen? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 8 December 2022, 10:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi Noah595 en welkom bij de NS Community! 
Heb je dit geprobeerd via je Mijn NS-account? Dit zou wel mogelijk moeten zijn ondanks de kaart nu defect is. Omdat het om een gemiste check-in gaat, kan het soms voorkomen dat het terugvragen toch niet lukt via je Mijn NS-account. Als dat het geval is, kan onze klantenservice dit alsnog voor je corrigeren.

Reageer