Welkom bij de NS Community!
Omdat je op saldo reist zou je dit (over enkele dagen) zelf kunnen corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (€ 16,10 terug, of iets meer als je Tilburg Reeshof invult) en anders via de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).
Goedemiddag Lars Siebenheller en welkom bij de NS Community!
Ik snap even niet zo goed waarom je dit topic start als je al gesproken hebt met een collega van de Klantenservice. De Community is een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen, zij kan niet bij individuele klantgegevens en kan dan ook niet helpen met de correctie van een missende transactie.
Je zult hiervoor echt contact met de Klantenservice moeten opnemen, maar gezien het gaat om een transactie van vandaag is de kans vrij groot dat dit simpelweg nog niet gecorrigeerd kan worden (uitgaande van een NS Flex abonnement). Dat zou mijn collega dan ook moeten hebben aangegeven. Kun je de situatie wellicht iets verder toelichten?
Ik heb de screenshot overigens verwijderd, gezien dit een openbare Community is en het enige persoonsgegevens bevat.
Edit: Wat Robert B aangeeft klopt inderdaad ook, in het geval van een saldo transactie kun je dit ook zelf aanpassen via uitcheck gemist, maar in hoeverre dat nu al kan durf ik niet te garanderen.