Afgelopen week heb ik vergeten in te checken en werd daarop door een mail geattendeerd. Heel fijn. Toen ik het geld terugvroeg, weet ik zeker dat ik “buiten de spits” heb aangetikt, maar het bedrag dat ik terugkreeg, ging uit van een terugreis tijdens de spits. Kan ik dat herstellen?
Antwoord
geld terugvragen met dalurenkaart
Beste antwoord door Robert B
Dit bericht is verwarrend, dus je kreeg geld terug voor een reis met incheck in de spits?
In dat geval kan je reageren op de mail (ook al komt die van een noreply adres) om het uit te leggen.
En dan een paar maanden geduld, met mogelijk alsnog een onzinnig/standaard antwoord.
Wat was je reis en waar was je uitcheck? Daarmee kan je een (gemiste) incheck in de spits meestal redelijk vaak uitsluiten. Je mag nu de molen in, dus geduld!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
