geld terugvragen met dalurenkaart | NS Community
beantwoord

geld terugvragen met dalurenkaart

  • 21 August 2022
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

Afgelopen week heb ik vergeten in te checken en werd daarop door een mail geattendeerd. Heel fijn. Toen ik het geld terugvroeg, weet ik zeker dat ik “buiten de spits” heb aangetikt, maar het bedrag dat ik terugkreeg, ging uit van een terugreis tijdens de spits. Kan ik dat herstellen?

icon

Beste antwoord door Robert B 21 August 2022, 23:57

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Dit bericht is verwarrend, dus je kreeg geld terug voor een reis met incheck in de spits?

In dat geval kan je reageren op de mail (ook al komt die van een noreply adres) om het uit te leggen.

En dan een paar maanden geduld, met mogelijk alsnog een onzinnig/standaard antwoord.

Wat was je reis en waar was je uitcheck? Daarmee kan je een (gemiste) incheck in de spits meestal redelijk vaak uitsluiten. Je mag nu de molen in, dus geduld!

Wat Robert B zegt klopt, maar contact met de klantenservice mag natuurlijk ook altijd.

Bedankt voor de reacties. Ik zal eens kijken bij de klantenservice.

Badge +3

Uit dit topic zijn wat reacties verwijderd (waaronder eentje van mijzelf) zonder bericht van een moderator?

Natuurlijk mag @Laura NS van alles gummen maar dan graag laten weten of een opmerking achterlaten dat er iets niet klopte?

Dat terzijde, @Thom zocht ook al mijn @mention over een paar maanden geduld… misschien heeft iemand mijn eerdere reactie gerapporteerd, dat kan ook nog.

Het ging over ‘stapels claims wegwerken’ en dat een paar heel kundige personen (met wat ‘vrije tijd’) dat binnen no-time zouden kunnen oplossen.

Blijkbaar tegen het verkeerde been. Het zij zo 😴

Reputatie 7
Badge +4

Je reactie was midden in de nacht en ik kan me niet voorstellen dat een moderator het dan uitgumt, en @Laura NS zeker niet. Bovendien was je reactie duidelijk ironisch. Voor uitgummen of rapporteren was geen enkele aanleiding. 

Zo belangrijk is het nou ook weer niet. Er worden hier wel veel ergere dingen gezegd. ;-)

Reputatie 6
Badge +2

Hey Robert B! Wanneer een reactie verwijderd is, zien wij die nog wel bij het topic staan, maar ik zie naast jouw eerste reactie verder geen andere reacties. Dus dat is niet het geval geweest. Ik vrees dat er dan iets van een hiccup is geweest waardoor er reacties niet goed zijn doorgekomen. 🤷🏼

 

Reageer