Ik heb in plaats van uit te checken ingecheckt bij Arriva, en heb vervolgens uitgecheckt bij het inchecken (ik heb vervolgens ingecheckt in Roermond). Hierdoor heb ik ten onrechte 20 euro betaald. Hoe kan ik dit rechtzetten. Via de website kan ik deze reis niet selecteren bij ‘vergeten uit te checken’.
Bladzijde 1 / 1
Neem daarvoor even contact op met de Klantenservice van NS, misschien kunnen zij iets voor je betekenen
Voor correctie in/uitcheck bij Ariva zul.je contact moeten opnemen met Arriva. Voor correctie NS met NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.