beantwoord

geld van ov kaart verdwenen

• 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb 17 november 20 euro op mijn ov gezet waardoor er iets meer dan 20 euro op stond. Tussen de 17e en vandaag de 25e heb ik een paar keer gebruik gemaakt van de bus waardoor er ongeveer €8.5 vanaf is gegaan. Nu keek ik hoeveel geld er op stond en sta ik ineens in de min (-0.54), met het geld wat ik erop heb gezet is dit echter niet mogelijk dus ik vroeg mij af waar de rest van mijn geld heen is. Dit is namelijk al de tweede keer dat dit is gebeurd, de eerste keer waren het maar een paar euro’s waardoor ik mij er geen zorgen over maakte. Maar nu is het gewoon meer dan 10 euro en dat vindt ik wel wat overdreven..

icon

Beste antwoord door Robert B 25 November 2021, 16:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

U zou kunnen inloggen op uw account om al uw reizen in te zien. Daar zou moeten staan waar dat geld naar toe is gegaan.

Reputatie 7
Badge +3

Wellicht niet uitgecheckt in de bus. U moet even uw transactiegeschiedenis controleren, dan moet u kunnen zien waar het fout gegaan is 

Badge +3

Waar kijk je? In Mijn NS staat alleen het saldo na de laatste handeling bij NS zelf.

Kijk bij OV-chipkaart (Saldochecker) voor het juiste bedrag. Eventueel kan je daar ook een account aanmaken om al je transacties in te zien.

Een vergeten uitcheck voor een (stads)bus kost 4 euro. Je kunt dit corrigeren via www.uitcheckgemist.nl

Reageer