gemiste uitcheck

  • 13 June 2023
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

ik kreeg net een email over dat ik een gemiste uitcheck had op 5 juni 2023 en dat ik had gereisd vanaf heerlen naar uitgeest maar dat klop niet ik ben die dag vanaf uitgeest naar sittard vertrokken om daar in hotel in te checken en dezelfde dag nog ben ik vanaf sittard naar heerlen gereisd en later ook weer terug naar sittard .waarvoor in ook geld terug zou krijgen omdat er 20 euro voor gerekend werden heb ook zeker uit gecheckt

ik ben die dag niet weer vanaf heerlen terug gereisd naar uitgeest

zelfde met 6 juni 2023 ben ik vanaf sittard naar heerlen gereisd en heb 100% ook uitgecheckt en werd er ook 20 euro afgeschreven

ik heb voor beide reizen al uitcheck gemist geld terug gevraagd dus snap niet waarom ik nu een rekening krijg voor een terug reis vanaf heerlen naar uitgeest op 5 juni 2023


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen wij niet bij klantgegevens en niet zien wat er aan de hand is.

Hallo wenna en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat er iets is misgegaan met de uitcheck. Zoals MoDe al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's dit voor je herstellen.

Reputatie 7
Badge +3

Als ik het zo lees, zou je wel eens bij de verkeerde vervoerder in- of uitgecheckt kunnen hebben. In Sittard en Heerlen rijden zowel NS als Arriva. Het is belangrijk dat je altijd bij de juiste vervoerder in- en uitcheckt, anders heb je allerlei gemiste in- en/of uitchecks. Daar heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar voor een volgende keer is het wel handig daar op te letten, om gedoe en verwarring te voorkomen 🙂

ik heb inderdaad contact opgenomen met de live chat van ns en hebben mij daar verder geholpen probleem lijkt opgelost

bedankt voor de reacties

Reageer