Skip to main content

Hallo, ik heb mijn kaart gecontroleerd en ben naar binnen gegaan en ben meteen vertrokken, maar er staat 20 euro. waarvoor?

€20 is het inchecktarief. Dat wordt verrekend met de ritprijs als jij weer uitcheckt. Bij flex gaat het om gemiste in/uitcheck.

Bel, chat of neem via X of Facebook contact op met NS klantenservice als je niet bent gaan reizen.


Ik kan geen ondersteuning vinden


Op welk station was dit? Het zou kunnen dat je bij de ene vervoerder bent ingecheckt en bij een andere vervoerder bent uitgecheckt.

Je kunt de klanteNService bereiken per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.


Nee, het was op hetzelfde station


Nee, het was op hetzelfde station

Dat is prima, maar welk station? Op stations waar meerdere vervoerders rijden zijn er poortjes voor elke vervoerder. Check je bij de ene in en bij de andere uit dan kost dat met NS Flex of een ov-chipkaart zonder abonnement inderdaad 20 euro (ook al is het binnen 60 minuten).


Reageer