Hallo, ik heb mijn kaart gecontroleerd en ben naar binnen gegaan en ben meteen vertrokken, maar er staat 20 euro. waarvoor?
€20 is het inchecktarief. Dat wordt verrekend met de ritprijs als jij weer uitcheckt. Bij flex gaat het om gemiste in/uitcheck.
Bel, chat of neem via X of Facebook contact op met NS klantenservice als je niet bent gaan reizen.
Ik kan geen ondersteuning vinden
Op welk station was dit? Het zou kunnen dat je bij de ene vervoerder bent ingecheckt en bij een andere vervoerder bent uitgecheckt.
Je kunt de klanteNService bereiken per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Nee, het was op hetzelfde station
Nee, het was op hetzelfde station
Dat is prima, maar welk station? Op stations waar meerdere vervoerders rijden zijn er poortjes voor elke vervoerder. Check je bij de ene in en bij de andere uit dan kost dat met NS Flex of een ov-chipkaart zonder abonnement inderdaad 20 euro (ook al is het binnen 60 minuten).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.