Ik ben mijn OV kaart verloren en heb geen nieuwe meer nodig. Ik heb m’n dal flex abonnement nu ook stopgezet maar deze moet nog via een automaat met m’n OV kaart worden stopgezet. Dit kan alleen dus niet omdat ik hem kwijt ben. Hoe kan ik hem alsnog deactiveren?
Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.
Je moet de kaart eerst blokkeren via OV-chipkaart en pas daarna kan je terecht bij de NS om NS Flex administratief te stoppen.
Ik heb dat vorige week nog ondervonden toen een abonnement dat ik besteld had ‘terecht was gekomen’ op een kaart die ik al lang doorgeknipt had (was een testkaart).
Hoop gedoe want ik moest en zou naar een automaat moeten gaan om het abonnement op te halen, daarna op te zeggen en dan weer van de kaart verwijderen… Maar beste NS, die kaart bestaat niet meer… Dan eerst blokkeren via OV-chip!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.