mijn ov kaart is gestolen, ik wil de kaart blokkeren maar dan moet ik weten tot wanneer de kaart geldig is en dat weet ik niet, want dat staat op de kaart die ik niet meer heb...
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Stond er een NS abonnement op de kaart? Dan neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).
Zonder NS abonnement, OV-chipkaart (0900 0980 of 030 751 5155 optie 3), werkdagen van 7:30-21:30 en in het weekend 10:00-16:00
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.