Skip to main content
ongeveer een week geleden bestelde ik een nieuwe kaart, ik heb nog niets ontvangen
Hallo cfvannuland en welkom op het NS Serviceforum,



Je ontvangt de nieuwe kaart gemiddeld binnen 3 werkdagen na aanvraag. Dit geldt voor een nieuwe persoonlijke OV-Chipkaart of een vervangende kaart.
Goedemorgen Cfvannuland.



Aangezien deze 3 dagen al voorbij zijn, wil je vast weten wat je nu moet doen. Ik raad je aan even te bellen met Translink, via 0900-0980, om na te vragen wat er met jouw aanvraag is gebeurd. Wellicht is het naar een verkeerd adres gegaan. Mocht het gaan om een abonnement van NS dat je hebt besteld mét een nieuwe kaart en kom je er via Translink niet uit, dan hoor ik graag van je.

hallo,

betreft : foute bestelling ov 

ik heb op vrijdag2 sept  of zaterdag 3 sept een ov product besteld.

hoe kan ik in contact komen met de Ns ? 

 

met vrg.

 


hallo,

betreft : foute bestelling ov 

ik heb op vrijdag2 sept  of zaterdag 3 sept een ov product besteld.

hoe kan ik in contact komen met de Ns ? 

 

met vrg.

 

Je kunt telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.in contact komen met de klantenservice van NS


Reageer