Hallo,
Ik reis bijna altijd met de hond en heb een ov chipcard.
Is er nog een andere manier om dit te betalen, anders dan iedere keer een dagkaart te kopen?
M.a.w. kan dit ook via mijn OV of iets dergelijks?
Groeten, Stijn
Hallo,
Ik reis bijna altijd met de hond en heb een ov chipcard.
Is er nog een andere manier om dit te betalen, anders dan iedere keer een dagkaart te kopen?
M.a.w. kan dit ook via mijn OV of iets dergelijks?
Groeten, Stijn
U zult elke keer een dagkaart moeten kopen. Er zijn geen abonnementen voor. In zijn algemeenheid zou ik liever een kaartje op het station halen als u toch op weg bent. E-tickets hebben het nadeel dat als u ze niet gebruikt, u uw geld kwijt bent.
De manieren zijn:
U kunt een Dagkaart Hond online of in NS-app kopen, U ontvangt dan een e-ticket. U kunt het e-ticket vervolgens in de NS-app laden, of u print het uit vanaf een tablet of computer.
U kunt een Dagkaart Hond kopen op het station bij een NS-kaartautomaat of NS-servicebalie. U kunt het kaartje laden op een OV-chipkaart of een eenmalige chipkaart kopen. Voor een eenmalige chipkaart betaalt U wel € 1,50 bij. Zeker als u vaak reist, is dat niet erg handig. Op de ov-chipkaart zetten is handiger en goedkoper. €1,50 per keer telt wel heel hard en onnodig op als u uw viervoeter vaak meeneemt.
Groeten terug, Thom.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.