Good morning, I am writing because I have been notified that I have to make a payment of 95 euros for my OV card, but I do not have access to the invoice (when I try to look at it, it tells me that there are no outstanding payments). Thank you.
Bladzijde 1 / 1
You can find your invoice in MijnNS
Hi inespellon,
As MoDe mentioned, the invoice should be available for download in Mijn NS under ‘Betaaloverzicht / My Payments'. If it's not, there might be a problem with your account. In that case, contact Customer Service by phone (030-7515155), chat, Facebook or Twitter.
I can’t find my ns invoice
Follow the instructions given by mrfreeze above.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.