Skip to main content
beantwoord

Ik ben vergeten uit te checken met de juiste kaart

Goedendag,

Op 15-03, toen ik ’s avonds terugkwam van mijn werk, vergat ik uit te checken met de juiste kaart waarop mijn abonnement staat. Daarom heb ik in plaats daarvan de kaart met nummer 3528              0500 6043

7680 gebruikt. Voor de reis van Hilversum naar Amersfoort is er een bedrag van 20 euro in rekening gebracht.

Zou u mij kunnen helpen dit recht te zetten?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Beste antwoord door MoDe

Dag Joanna, wij kunnen dat hier niet rechtzetten. In deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.

Je kunt kijken of het zelf lukt via www.uitcheckgemist.nl of telefonisch,  via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Nb. Je post jouw kaartgegevens in een openbare community. Je kunt de foto van de kaart verwijderen door binnen 1 uur na plaatsing op de 3 puntjes rechtsonder te klikken. Kies voor bewerken. 

Bekijk origineel

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13502 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Dag Joanna, wij kunnen dat hier niet rechtzetten. In deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.

Je kunt kijken of het zelf lukt via www.uitcheckgemist.nl of telefonisch,  via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Nb. Je post jouw kaartgegevens in een openbare community. Je kunt de foto van de kaart verwijderen door binnen 1 uur na plaatsing op de 3 puntjes rechtsonder te klikken. Kies voor bewerken. 

• Reisleider*
  • 96 reacties
  • 20 maart 2025

Mijn reactie over weghalen persoonlijke gegevens en afbeelding verwijderd. 

Zie comment van ​@MoDe hierboven.

Reageer