Station Dordrecht heeft poortjes. Bij poortjes kunt u aan de ene kant alleen inchecken en aan de andere kant alleen uitchecken. Ik denk dat u uw kaart twee keer voor de incheckzijde van een poortje gehouden hebt. Dan hebt u twee keer ingecheckt en dan wordt twee keer het instaptarief ingehouden, omdat het systeem denkt dat u gereisd hebt, maar de werkelijke ritprijs niet kan bepalen.
In Dordrecht rijden treinen van twee verschillende vervoerders, NS en R-Net/Qbuzz. Gezien de verschillende prijzen denk ik dat u eerst hebt ingecheckt bij een poortje van NS en daarna wilde uitchecken bij een poortje van R-Net/Qbuzz, maar daar dus ook hebt ingecheckt.
U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice (per telefoon, chat, Facebook of Twitter) om dit te laten corrigeren. En in het vervolg kunt u beter zaken als saldo controleren bij een kaartautomaat.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.