Skip to main content
Antwoord

Ik heb de kaart niet gekregen

  • July 24, 2022
  • 2 reacties
  • 2328 Bekeken

Ik heb de kaart niet gekregen. 

betalingsbevestiging aangekomen...maar er is geen kaart, kan ik een kaart krijgen of deze online gebruiken?

Beste antwoord door Tochjo

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om te kijken wat de status is van de levering en om afspraken te maken over het kunnen reizen met uw abonnement totdat u de kaart ontvangen hebt. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

(Bovenstaande is alleen van toepassing als u de kaart meebestelde toen u een NS-abonnement bestelde. Hebt u een losse kaart besteld? Neem dan contact op met de klantenservice OV-chipkaart.)

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • July 24, 2022

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om te kijken wat de status is van de levering en om afspraken te maken over het kunnen reizen met uw abonnement totdat u de kaart ontvangen hebt. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

(Bovenstaande is alleen van toepassing als u de kaart meebestelde toen u een NS-abonnement bestelde. Hebt u een losse kaart besteld? Neem dan contact op met de klantenservice OV-chipkaart.)


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 24, 2022

Aanvulling op bovenstaande: kaart is niet online te gebruiken. Er kunnen ook geen e-tickets met korting gekocht worden die abonnement vervangen.