beantwoord

Ik heb een fout gemaakt bij het terugclaimen bij vergeten uit te checken

  • 25 November 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Kreeg mail dat ik was vergeten uit te checken.

Verzoek tot teruggave gevraagd maar de treinreis (Amsterdam zuid - ede wageningen) gedeclareerd ipv alleen de metro. (RAI - AmsterdamZuid)

Er was 10 euro afgeschreven, daarom krijg ik niks terug (treinreis was meer dan dat)

DE trein had ik wel uitgecheckt. Ik hoef dus alleen de metro rit te betalen en zou dus 10 euro - metroritprijs moeten terugkrijgen ...

Hoe kan ik dit weer herstellen?
 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 25 November 2022, 20:38

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Mechelien, welkom op de NS Community!

 

Je kan even contact opnemen met onze klantenservice via chat, telefonie, Twitter of Facebook, zodat ze daar even met je mee kunnen kijken. 

Reageer