Skip to main content
Antwoord

ik heb geen ov chipcart gekregen

  • September 9, 2024
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik heb een week geleden een Ov-chipkaart besteld, maar heb deze nog steeds niet ontvangen, wat kan ik doen?

  

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Savelii en welkom bij de NS Community,


Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Hun telefoonnummer is 0900 - 0980. Mocht je ook een abonnement hebben besteld en deze zou vandaag of eerder in gaan dan kan je via onze klantenservice tijdelijk reisrecht aanvragen.​​​​​​

1 reactie

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2024

Hallo Savelii en welkom bij de NS Community,


Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Hun telefoonnummer is 0900 - 0980. Mocht je ook een abonnement hebben besteld en deze zou vandaag of eerder in gaan dan kan je via onze klantenservice tijdelijk reisrecht aanvragen.​​​​​​