Ik heb mijn maandabonnement 3 weken geleden geactiveerd en mijn kaart is niet verzonden
beantwoord
Ik heb mijn maandabonnement 3 weken geleden geactiveerd en mijn kaart is niet verzonden
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Qmar en welkom bij de NS Community,
In dit geval kan je het naast contact opnemen met onze klantenservice ook het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Je kan ons benaderen voor eventuele codes zodat je alsnog gebruik kan maken van je abonnement en de klantenservice kan je benaderen met de vraag waar de kaart is gebleven. Het telefoonnummer van de klantenservice van de OV-chipkaart is 0900 - 0980. Laat je ons weten of het is gelukt?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.