beantwoord

Ik heb mijn maandabonnement 3 weken geleden geactiveerd en mijn kaart is niet verzonden

  • 4 April 2024
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb mijn maandabonnement 3 weken geleden geactiveerd en mijn kaart is niet verzonden

icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 April 2024, 17:07

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt dan het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice met een medewerker van NS te bespreken wat nu het handigst is. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Hallo Qmar en welkom bij de NS Community,

 

In dit geval kan je het naast contact opnemen met onze klantenservice ook het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Je kan ons benaderen voor eventuele codes zodat je alsnog gebruik kan maken van je abonnement en de klantenservice kan je benaderen met de vraag waar de kaart is gebleven. Het telefoonnummer van de klantenservice van de OV-chipkaart is 0900 - 0980. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer