beantwoord

ik heb nog niet ontvangd mijn kaart.

  • 28 October 2022
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Hallo.

ik bestelde mijn vrijwekeend NS kaart afgelopen week op vrijdag. Maar ik heb dat nog niet ontvang.

Morgenochtend ga ik een lange reis. Ik heb voor deze reis gekocht. Ik moet deze kaartvandaag nemen.

 

Mijn track nummer is R01_0216908465.

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 October 2022, 08:43

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Misschien komt de kaart vandaag nog per post. Als dat niet gebeurt, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te bespreken hoe u morgen gebruik kunt maken van uw abonnement. Mogelijk mag u een kaartje kopen waarvoor u later het geld terugkrijgt, of u krijgt een couponcode voor een gratis vervoerbewijs.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS).

Reageer