beantwoord

ik moet mijn pasfoto uploaden voor de nieuwe ov kaart. de lunk etvoor is niet zichtbaar in de mail

  • 6 March 2024
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

ik moet mijn pasfoto uploaden voor de nieuwe ov kaart. de link ervoor is niet zichtbaar in de mail

icon

Beste antwoord door Lorena NS 6 March 2024, 14:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey SefRutjens en welkom bij de NS Community!

Op dit moment is er helaas een storing gaande waarbij de link niet is meegestuurd. Je kunt de nieuwe foto wel uploaden met het kaartnummer en referentienummer in de e-mail via Upload je pasfoto | NS. Op dit moment krijg je hierbij een foutmelding, maar dit kun je later deze week nog even proberen. En mocht dat niet lukken, zal je ook nog een reminder ontvangen per e-mail waarbij je de pasfoto alsnog kunt uploaden.

Nou, iemand heeft blijkbaar een foutje gemaakt in het programma dat emails naar de klanten automatisch stuurt. Behalve dat de “onderstaande link” ontbreekt, zag ik ook een grappig detail - “U kunt uw pasfoto bij ons aanleveren tot 0” (hierbij moest waarschijnlijk een datum staan). Dus, even testen. :-)

Trouwens, ik probeerde “Upload je pasfoto” link, maar daar krijg ik het bericht dat mijn kaartnummer en/of referentienummer onjuist is. En ik heb 3 maal geprobeerd.

Dus, misschien is dit probleem ook aan die storing gekoppeld?

Reageer