ik moet mijn pasfoto uploaden voor de nieuwe ov kaart. de link ervoor is niet zichtbaar in de mail
Hey SefRutjens en welkom bij de NS Community!
Op dit moment is er helaas een storing gaande waarbij de link niet is meegestuurd. Je kunt de nieuwe foto wel uploaden met het kaartnummer en referentienummer in de e-mail via Upload je pasfoto | NS. Op dit moment krijg je hierbij een foutmelding, maar dit kun je later deze week nog even proberen. En mocht dat niet lukken, zal je ook nog een reminder ontvangen per e-mail waarbij je de pasfoto alsnog kunt uploaden.
Nou, iemand heeft blijkbaar een foutje gemaakt in het programma dat emails naar de klanten automatisch stuurt. Behalve dat de “onderstaande link” ontbreekt, zag ik ook een grappig detail - “U kunt uw pasfoto bij ons aanleveren tot 0” (hierbij moest waarschijnlijk een datum staan). Dus, even testen. :-)
Trouwens, ik probeerde “Upload je pasfoto” link, maar daar krijg ik het bericht dat mijn kaartnummer en/of referentienummer onjuist is. En ik heb 3 maal geprobeerd.
Dus, misschien is dit probleem ook aan die storing gekoppeld?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.