OP 02/04/2023 OM 15:47 HEB IK MET MIJN VROUW DE TREIN GEKOCHT VAN HALTE SLOTERDIJK NAAR DE TREIN EN STAAT UIT BIJ HALTE SCHIPOL. WIJ VERGETEN UITCHECKEN BIJ DE LANDING. KUN JE ALSJEBLIEFT HELPEN.
Bladzijde 1 / 1
Heeft u een los treinkaartje gekocht, of een abonnement voor korting/vrij reizen?
Hallo U.FAZLA en welkom bij de NS Community,
Als je bent vergeten om uit te checken bij NS kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als het ergens anders was kan je via deze website de reis corrigeren.
Wat een ingewikkelde site
Ik kreeg de mededeling dat ik vergeten was in/uit te checken .
Ik volgde de instructies maar s\zonder resultaat !
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.