Skip to main content
Antwoord

Ik wacht al een maand op een chipkaart

  • September 13, 2024
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb een NS-pas gekocht, maar kan deze niet gebruiken omdat ik al een maand geen persoonlijke kaart per post kan ontvangen

Beste antwoord door Henkpeetersen

Ik neem aan dat Nazarii een NS-flex abonnement heeft aangeschaft maar nog steeds geen chipkaart heeft ontvangen. In dat geval neem contact op met de klantenservice.

 

Dit is een reiziger helpt reizigerforum 

 

https://www.ns.nl/klantenservice

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • September 13, 2024

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • Antwoord
  • September 13, 2024

Ik neem aan dat Nazarii een NS-flex abonnement heeft aangeschaft maar nog steeds geen chipkaart heeft ontvangen. In dat geval neem contact op met de klantenservice.

 

Dit is een reiziger helpt reizigerforum 

 

https://www.ns.nl/klantenservice