Ik wil een nieuwe krijgen.

  • 24 November 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemiddag.  Mijn kaart kan niet meer worden gescand.  Ik wil een nieuwe krijgen.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Een nieuwe kaart kun je aanvragen bij www.ov-chipkaart.nl en kost €7,50 die voor jouw eigen rekening zijn. Kies voor kaart defect, dan worden jouw abonnementen als je die hebt overgezet.

Voor kunnen blijven reizen met abonnement tot de nieuwe kaart is gearriveerd, kun je codes vragen bij NS klantenservice.

Edit: vervanging van een defecte kaart kost €11

Badge +3

Een nieuwe kaart kun je aanvragen bij www.ov-chipkaart.nl en kost €7,50 die voor jouw eigen rekening zijn. Kies voor kaart defect, dan worden jouw abonnementen als je die hebt overgezet.

Voor kunnen bkijven reizen met abonnement tot de nieuwe kaart is gearriveerd, kun je codes vragen bij NS klantenservice.

Een kaartvervanging (duplicaat) wegens verloren/gestolen/defect kost € 11,00 tenzij een kaart binnen 2 jaar defect raakt (dus nog meer dan 3 jaar geldig is).

In dat laatste geval moet je hem opsturen en als hij verder onbeschadigd is krijg je de kosten vergoed.

Bij een kaart met onjuiste gegevens willen ze ook € 11,00 maar dat is natuurlijk onzin als de gegevens van je aanvraag klopten.

Reageer