Goedemiddag. Mijn kaart kan niet meer worden gescand. Ik wil een nieuwe krijgen.
Een nieuwe kaart kun je aanvragen bij www.ov-chipkaart.nl en kost €7,50 die voor jouw eigen rekening zijn. Kies voor kaart defect, dan worden jouw abonnementen als je die hebt overgezet.
Voor kunnen blijven reizen met abonnement tot de nieuwe kaart is gearriveerd, kun je codes vragen bij NS klantenservice.
Edit: vervanging van een defecte kaart kost €11
Een nieuwe kaart kun je aanvragen bij www.ov-chipkaart.nl en kost €7,50 die voor jouw eigen rekening zijn. Kies voor kaart defect, dan worden jouw abonnementen als je die hebt overgezet.
Voor kunnen bkijven reizen met abonnement tot de nieuwe kaart is gearriveerd, kun je codes vragen bij NS klantenservice.
Een kaartvervanging (duplicaat) wegens verloren/gestolen/defect kost € 11,00 tenzij een kaart binnen 2 jaar defect raakt (dus nog meer dan 3 jaar geldig is).
In dat laatste geval moet je hem opsturen en als hij verder onbeschadigd is krijg je de kosten vergoed.
Bij een kaart met onjuiste gegevens willen ze ook € 11,00 maar dat is natuurlijk onzin als de gegevens van je aanvraag klopten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.