beantwoord

In- en uitchecken bij fietstenstalling zichtbaar in reishistorie?

  • 11 December 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Dag,

Klopt het dat het in- en uitchecken bij een zelfservice fietsenstalling niet zichtbaar is in het Mijn NS account?

Afgelopen vrijdag (8-12-2023) kon ik niet betalen met pin (na >24 uur mijn fiets gestald te hebben), en via de intercom is het poortje toen opengedaan. Loopt mijn rekening dan nu verder op sinds 8 december?

Vanmorgen kon ik wel weer gewoon inchecken in de fietsenstalling, dus zou dan betekenen dat ik toch uitgecheckt ben alsof ik wel betaald heb?

NS klantenservice, OV-Chip en OVpay sturen me van het kastje naar de muur… 🙄 Niemand lijkt het te weten….

icon

Beste antwoord door Daniël NS 11 December 2023, 21:06

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik zou je reishistorie en met name je maandelijkse factuur goed in de gaten houden, want het komt inderdaad voor dat door het missen van een transactie het brengen en ophalen van je fiets ineens verwisseld wordt (met kosten tot gevolg).

Hoe dan ook, het zou gewoon zichtbaar moeten zijn (hier iemand uitgezwaaid en tussentijds mijn eigen fiets even in de stalling):

 

Reputatie 6

Hey Tante Lien. Welkom bij de NS Community! 

Dit is wel iets wat onder onze service valt, ik kan je alleen aanraden om nogmaals contact met onze klantenservice op te nemen om dit na te laten kijken, dit kunnen we hier helaas niet in zien namelijk.

Reageer