beantwoord

inchecken onduidelijk, net als wel meer op deze site

  • 22 February 2024
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo, ik krijg een rekening van 20 E voor niet inchecken. Ik weet dat ik dat wel gedaan heb, alleen tussen rijen van snel bewegende reizigers en piepjes is mij niet duidelijk of voor mij dat gelukt is of voor een ander. Het betreft hier duidelijk een retour Bussum A’dam Muiderpoort en ik heb geen zin om hiervoor 20 E te betalen omdat een electronisch apparaat onduidelijk is. Verder kan contact vinden op uw site of email een stuk beter! Graag een reactie.

Verder kan ik dit niet versturen omdat er geen onderwerp staat ingevuld terwijl dat er wel staat. Althans bij titel. Waar anders kan dat dan? Onduidelijk….pfff

MVG AV.

icon

Beste antwoord door MoDe 22 February 2024, 09:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goedendag. Bij in/uitchecken hoor je niet alleen piepjes, maar je kunt ook op het schermpje zien of een in/uitcheck goed gegaan is.

Voor de gemiste incheck kun je kijken op www.uitcheckgemist.nl (op saldo) of telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice (flex).

Reputatie 7
Badge

Ik kijk altijd op het schermpje of mijn in/uitcheck goed gegaan is. Ik zie vaak reizigers die hun kaart ervoor zetten en doorlopen zonder te kijken of het goed gegaan is.

Reputatie 5

Ook dat gaat niet altijd goed helaas. Soms heb ik dit: er staat ingecheckt, maar daarna probeer nog eens. En dan probeer ik het nog eens, maar ben ik al wel ingecheckt. En dan staan er nog hoge poortjes...

Dank voor de reactie. Ik had eigenlijk de bedoeling NS te contacten / bereiken hiermee. Ik weet niet of dat gebeurt, via de site is het een grote narigheid om contact gegevens te vinden, althans met een mens. 

Dus NS, ik hoor graag!

Reputatie 7
Badge +3

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reputatie 7
Badge +3

Dank voor de reactie. Ik had eigenlijk de bedoeling NS te contacten / bereiken hiermee. Ik weet niet of dat gebeurt, via de site is het een grote narigheid om contact gegevens te vinden, althans met een mens. 

Dus NS, ik hoor graag!

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Je zult dus gebruik moeten maken van de andere contact mogelijkheden wil je die €20 gecorrigeerd krijgen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo, ik krijg een rekening van 20 E voor niet inchecken. Ik weet dat ik dat wel gedaan heb, alleen tussen rijen van snel bewegende reizigers en piepjes is mij niet duidelijk of voor mij dat gelukt is of voor een ander.

Als het scherm hetzelfde toont als wat het altijd toont als jij hebt ingecheckt, kan je beter even wachten met inchecken tot het in de ruststand is. Dan verandert het scherm bij inchecken. Doe dit ook als het druk is, laat je niet opjagen.

Reageer