Antwoord
ingecheckt bij Connexxion uitgecheckt bij NS
Vandaag van Amersfoort naar Utrecht, wellicht verkeerd ingecheckt in Amersfoort:
Check-in Trein - Connexxion / Breng / Hermes
07:52 Amersfoort, Station Amersfoort
Product: Reizen op Saldo NS Vol tarief (2e klas)
€ - 20,00 instaptarief
Uitgecheckt in Utrecht:
Check-uit Trein - NS
08:20 Utrecht Centraal
Check-in: Utrecht Centraal
Resultante is dat 20 Euro is afgeschreven van mijn saldo. Is dit te herstellen?
Check-in Trein - Connexxion / Breng / Hermes
07:52 Amersfoort, Station Amersfoort
€ - 20,00 instaptarief
Uitgecheckt in Utrecht:
Check-uit Trein - NS
08:20 Utrecht Centraal
Check-in: Utrecht Centraal
Resultante is dat 20 Euro is afgeschreven van mijn saldo. Is dit te herstellen?
Beste antwoord door Robert B
Zodra de incheck bij Connexxion zichtbaar is op www.uitcheckgemist.nl (kan een paar dagen duren) dan kan je die €20 terug vragen door aan te geven dat je niet gereisd hebt (Amersfoort-Amersfoort invullen).
Wel vreemd dat er bij de uitcheck in Utrecht wel een incheck vermeld staat, of ben je eerst door een open poortje naar buiten gegaan en toen weer in en uit, of bij een paaltje op een perron uitgecheckt?
Wellicht heb je voor de transactie in Utrecht ook € 20,- betaald (uitcheck zonder incheck) en heb je ook nog recht op een deel van dat geld terug (20 minus de kosten voor Amersfoort - Utrecht).
Wel vreemd dat er bij de uitcheck in Utrecht wel een incheck vermeld staat, of ben je eerst door een open poortje naar buiten gegaan en toen weer in en uit, of bij een paaltje op een perron uitgecheckt?
Wellicht heb je voor de transactie in Utrecht ook € 20,- betaald (uitcheck zonder incheck) en heb je ook nog recht op een deel van dat geld terug (20 minus de kosten voor Amersfoort - Utrecht).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.