Skip to main content

Geachte meneer/mevrouw, 

Ik heb onlangs een bericht gekregen van mijn oude verblijf dat mijn OV-chipkaart daar is opgestuurd. Maar daar woon ik al niet meer. Mijn gegevens zijn al een tijdje aangepast naar mijn nieuwe locatie. Dus ik snap niet waarom de ov-chipkaart daar is opgestuurd? Mijn vraag is nu kunnen jullie nogmaals een nieuwe ov-chipkaart naar de juiste locatie sturen? want daar naar toe is heel ver voor mij en ik hoop niet dat de nieuwe ov-chipkaart wordt verkend op mijn kosten, want ik heb mijn adres duidelijk geformuleerd en de fout zit bij jullie. 
 

Ik hoor het graag.

 

met vriendelijke groet,

Bryan 

Op de een of andere manier is uw adreswijziging blijkbaar niet overgekomen. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen niet bij uw gegevens.


Kan uw "oude verblijf" de kaart niet even opsturen, met één postzegel is het gefikst.


Kan uw "oude verblijf" de kaart niet even opsturen, met één postzegel is het gefikst.

Laten we hopen dat de kaart niet misbruikt wordt…

Hoeveel fietsen kan je huren op een OV kaart van een ander?


Hoeveel fietsen kan je huren op een OV kaart van een ander?

2 ebikes. € 3500.


Staan je adresgegevens bij OV-chipkaart wel goed? Meestal is dat de oorzaak…


Reageer