Skip to main content
beantwoord

kaart


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Mijn kaart is niet op de genoemde datum bezorgd.

Beste antwoord door Aurora NS

Welkom op de NS Community Eadigul.

Wat jammer dat de kaart nog niet is bezorgd. NS gaat echter niet over de kaartlevering, maar alleen over het abonnement. Je kunt het beste contact opnemen met OV-chipkaart om te kijken wat er met de kaart is gebeurd.

Neem in de tussentijd ook contact op met mijn collega's. Je kunt daar Tijdelijk Reisrecht aanvragen, zodat je in ieder geval met je abonnement kunt reizen en geen extra kosten maakt.

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2022

 


Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 435 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2022

Welkom op de NS Community Eadigul.

Wat jammer dat de kaart nog niet is bezorgd. NS gaat echter niet over de kaartlevering, maar alleen over het abonnement. Je kunt het beste contact opnemen met OV-chipkaart om te kijken wat er met de kaart is gebeurd.

Neem in de tussentijd ook contact op met mijn collega's. Je kunt daar Tijdelijk Reisrecht aanvragen, zodat je in ieder geval met je abonnement kunt reizen en geen extra kosten maakt.