beantwoord

Kaart niet bezorgd. Maar wel afgeschreven.

  • 21 February 2022
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Beste NS, jullie hebben de nieuwe NS kaarten via de Post naar ons gestuurd. In de postnl app kan ik zien dat de kaarten op woensdag 16-2 bezorgd zouden moeten worden. Tot op heden hebben we niets ontvangen, maar de kosten voor de kaarten zijn al wel van onze rekening afgeschreven. Het lijkt me vreemd dat we moeten betalen voor niet geleverde diensten. Als de kaarten aangetekend verstuurd waren, of met track&trace, waren ze waarschijnlijk wel bezorgd. Ik verwacht dat jullie een passende oplossing vinden.

icon

Beste antwoord door Thom 21 February 2022, 11:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U dient dit door te geven aan Klantenservice. Dit is een reizigersforum en wij kunnen niet bij de administratie. Als u met de kaart wilt reizen en korting misloopt, dan kunt u daar met Klantenservice een afspraak over maken, en dan heeft u geen schade tot u de kaart wel ontvangt.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Kaarten worden per briefpost verstuurd zoals je al aangeeft, dus waar in de PostNL app zie je dan dat ze op wo 16-2 bezorgd zouden worden?

Track&Trace zou inderdaad erg handig zijn, zeker als je € 7,50 (of meer) betaald hebt voor nieuwe kaarten of vervanging/verlenging op eigen kosten.

Reageer