kaart niet ontvangen | NS Community

kaart niet ontvangen

  • 2 February 2022
  • 2 reacties
  • 319 Bekeken

Ik heb de kaart besteld en de rekening twee weken geleden betaald en tot nu toe is de kaart niet aangekomen Ik wil weten waar het probleem zit


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart en als je er een abonnement bij genomen met NS klantenservice. Wij kunnen jou niet helpen hier, want wij zijn reizigers net zoals jij en kunnen niet bij jouw gegevens.

Hoi Marwan. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je je kaart nog niet hebt ontvangen. Heb je deze samen met een abonnement afgesloten? Als dat het geval is wil ik je aanraden om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen voor je kijken of jouw bestelling goed is verwerkt en ook of het adres dat bij ons is geregistreerd klopt. 

Reageer