Skip to main content
Antwoord

kaart verloren

  • July 27, 2022
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Ik ben mijn kaart verloren waar een abonnement op staat. Om deze te vervangen moet ik inloggen op de website van ov chip. Ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer maar om deze op te vragen heb ik mijn kaartnummer en geldigheidsduur nodig. Maar deze kaart ben ik verloren! Hoe kom ik dan toch ingelogt?

Beste antwoord door Sanne NS

Goedenavond Fannybakx en welkom op de NS Community! 

Je kan bij ons de einddatum van deze kaart opvragen, mits hier een abonnement op staat en als dit niet het geval is dan dien je wel het kaartnummer te hebben voor wij het voor je kunnen uitzoeken. 

5 reacties

Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • July 27, 2022

Goedenavond Fannybakx en welkom op de NS Community! 

Je kan bij ons de einddatum van deze kaart opvragen, mits hier een abonnement op staat en als dit niet het geval is dan dien je wel het kaartnummer te hebben voor wij het voor je kunnen uitzoeken. 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 27, 2022

Hallo, er staat een abonnement op van ns. Het kaart nummer heb ik gevonden. 


Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • July 27, 2022

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.


  • Op het juiste spoor
  • September 9, 2022

Mijn na kaart is gisteren met abonnement verloren en ik kan niet in mijn account inloggen om het blokkeren en vervangen  wat kan ik doen???


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • September 9, 2022

Dan moet u bellen met de klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980.

Had u de komende dagen uw abonnement willen gebruiken? Kijk dan op deze pagina voor informatie over tijdelijk reisrecht.