Skip to main content
Antwoord

kaartnr.fout.

  • March 21, 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Ik probeer een account aan te  maken maar krijg steeds de melding dat mijn kaartnummer niet correct is.Hoe kan dit?

Beste antwoord door MoDe

Hoe dit kan kunnen wij jou niet vertellen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Het kan zijn dat er al een account bestaat. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • March 21, 2024

Hoe dit kan kunnen wij jou niet vertellen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Het kan zijn dat er al een account bestaat. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 21, 2024

Om bij de NS een account aan te maken heb je geen kaartnummer nodig, toch?