Skip to main content
Antwoord

kaartnummer abbonement.

  • February 21, 2025
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Ik probeer al meermaals een abonnement af te sluiten voor mijn ov chipkaart.

deze kaart is gekoppeld aan mijn account en staat bij geen product als ik dat probeer te wijzigen staat er een geheel ander kaartnummer bij.

had ik in het begin niet goed naar gekeken en had het abbonement afgesloten en eindstand betaal ik nog steeds de normale prijs per rit.

de vraag is dus hoe kan ik die verkeerde kaartnummer eruit halen of een ov chipkaart daarvoor aanvragen heb echt voor mijn idee alles bekeken maar ik kan het niet vinden aub help :(

Beste antwoord door Thom

Het beste is even contact op te nemen met Klantenservice, 0307515155. Wij kunnen dit niet voor u regelen, want we kunnen niet bij uw gegevens.

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Het beste is even contact op te nemen met Klantenservice, 0307515155. Wij kunnen dit niet voor u regelen, want we kunnen niet bij uw gegevens.