Skip to main content

In mijn OV chipkaart account staat het volgende:

Geblokkeerd: Reizen op Saldo NS Korting

Actief: Reizen op Saldo NS Vol tarief

2 redenen die ik kan bedenken dat mijn NS Korting geblokkeerd is:

  1. Ik heb een onlangs een nieuwe kaart gekregen omdat ik mijn oude verloren had.
  2. Mijn oude Voordeeluren contract was nog van voor het Flex tijdperk en dus verouderd.

Nu probeer ik in mijn gekoppelde NS account mijn abbonement om te zetten naar Dal Voordeel, maar ik krijg de melding dat ik dat niet kan omdat iemand anders de contracthouder is. Dit is niet het geval. Wel is in de loop der jaren mijn e-mail adres gewijzigd en een letter toegevoegd aan mijn huisnummer.

Hoe kan ik dit oplossen?

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.


Hallo Thamus en welkom bij de NS Community,

 

Je kan inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. 


Het product Reizen op Saldo NS Korting is inderdaad een oud VDU, en zou verder niet in de weg moeten zitten. Inderdaad contact opnemen met de Klantenservice voor het ‘contracthouder’ probleem.


Ik heb inmiddels via de chat contact opgenomen met een NS medewerker en die heeft het snel in orde gemaakt.

Bedankt voor jullie reacties.


Reageer