Hoi Atira en welkom bij de NS Community!
Als je een vervangende OV-chipkaart hebt gekregen, wordt deze vaak automatisch al toegevoegd aan jouw account. Heb je al gekeken of de nieuwe kaart er al tussen staat? Mocht dat niet zo zijn, zou je wel echt even contact moeten opnemen met onze klantenservice om jouw account na te laten kijken.
Hi Lorena, super dank je wel voor je snelle en heldere info. De kaart staat idd al tussen mijn kaarten. Door de begeleidende brief van de NS, waarin ik geattendeerd werd om niet te vergeten de nieuwe kaart te koppelen aan mijn account, is de verwarring ontstaan.
Fijn, zo'n duidelijke foutmelding die precies aangeeft wat het probleem is.
Fijn, zo'n duidelijke foutmelding die precies aangeeft wat het probleem is.
Wat ook niet meewerkt, is de overvolle startpagina bij MijnNS. Zo is het dus niet meteen duidelijk dat er “automagisch” een kaart is bijgezet, todat je door alle wirwar op de pagina een eind naar beneden scrolled.
Misschien een idee op de kaart info dichtgeklapt te laten, tenzij er slechts 1 kaart gekoppeld is.
Ook klopt de instructie in de bijgeleverde brief dus niet met de praktijk.
Al met al geen grote problemen, maar het zou toch wel fijn zijn als er iemand van product support meeleest op dit topic, en een aantal suggesties overneemt op de product backlog.