Skip to main content
Antwoord

kan geen kaart toevoegen

  • March 19, 2022
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Gisteren( 18 maart)  probeerde ik mijn reisgeschiedenis terug te halen in mijn ns. 
Ik kreeg steeds , op welke manier ik het ook geprobeerd heb, de melding u kunt geen kaart toevoegen.

Deze is geldig toe oktober 2024. 

Beste antwoord door Sanne NS

Goedemorgen Marjoltrein en welkom op de NS Community! 

Wij hebben deze week wat last van storingen in MijnNS waardoor kaarten niet toegevoegd kunnen worden. Je zou dit op een later moment nogmaals kunnen proberen of je kan een account aanmaken bij de klantenservice OV-chipkaart en hier je reisgeschiedenis in zien. 

1 reactie

Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2022

Goedemorgen Marjoltrein en welkom op de NS Community! 

Wij hebben deze week wat last van storingen in MijnNS waardoor kaarten niet toegevoegd kunnen worden. Je zou dit op een later moment nogmaals kunnen proberen of je kan een account aanmaken bij de klantenservice OV-chipkaart en hier je reisgeschiedenis in zien.