IK HEB 20 EURO BETAALD OP MIJN NS-KAART EN IK VRAAG ZE TOCH OM TE VERTREKKEN
Hallo MARCIN WAGNER en welkom bij de NS Community.
Helaas is mij nog niet helemaal duidelijk wat je vraag is. Zou je deze vraag nog wat verder willen toelichten?
Ik heb een nieuwe kaart ns, ik heb opgewaardeerd, maar ik kan deze herlading niet zien, ik heb hem geactiveerd, vertel me alsjeblieft hoe het werkt
Als u via NS een ov chipkaart heeft ontvangen, heeft u waarschijnlijk NS Flex besteld. NS stelt dan maandelijks een factuur voor u op en schrijft die automatisch af. Opwaarderen is dan dus niet meer nodig. Als u toch geld op deze kaart heeft gezet, kunt u langs bij een servicebalie van NS op een van de grotere stations om dit te regelen.
dlaczego 20 euro za normalny kurs z kampen do zwolle poza godzinami szczytu ?????
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.