Aangekomen met de Eurostar in Rotterdam centraal, wilde ik een graties keuzedag opladen op mijn OV kaart voor de vervolgreis binnen Nederland. Een NS medewerker zei dat de laadpaal buiten het station stond. Dus uitchecken, laden en weer inchecken.
Nu zie ik op het afschrift van die dag dat er wel 10 Euro is afgeschreven, als opstaptarief, met de melding dat ik niet in- of uitgecheckt heb.
Hoe kan ik deze 10 Euro terugvragen? Via de website lukte dit niet, evenmin als via de telefonische klantenservice, die meldde dat het geregeld was, maar de 10 Euro is nog steeds afgeschreven.
Beste antwoord door Tochjo
Ik verwacht dat de medewerker van de telefonische klantenservice opdracht heeft gegeven om een bedrag van 10 euro op uw bankrekening te laten bijschrijven en dat dat nog moet gebeuren. In theorie kan er ook 10 euro aan saldo zijn klaargezet als bestelling die u op uw OV-chipkaart kan laden, maar volgens mij compenseert NS nooit op die manier.
Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. U zult nogmaals rechtstreeks contact op moeten nemen met de klantenservice om te vragen hoe het staat met de afhandeling.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Ik verwacht dat de medewerker van de telefonische klantenservice opdracht heeft gegeven om een bedrag van 10 euro op uw bankrekening te laten bijschrijven en dat dat nog moet gebeuren. In theorie kan er ook 10 euro aan saldo zijn klaargezet als bestelling die u op uw OV-chipkaart kan laden, maar volgens mij compenseert NS nooit op die manier.
Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. U zult nogmaals rechtstreeks contact op moeten nemen met de klantenservice om te vragen hoe het staat met de afhandeling.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.