Mijn OV kaart is gejat. Dus ik probeer de klantenservice NS te bereiken tbv blokkade. Lijkt mij wel wenselijk.
Ik zit 110 minuten te wachten op de chat: niets - geen antwoord.
Ik zit te wachten op de telefoon consumenten:
Mijn OV kaart is gejat. Dus ik probeer de klantenservice NS te bereiken tbv blokkade. Lijkt mij wel wenselijk.
Ik zit 110 minuten te wachten op de chat: niets - geen antwoord.
Ik zit te wachten op de telefoon consumenten:
Het blokkeren van een kaart gaat niet via de klantenservice van NS, maar via de klantenservice OV-chipkaart. Volg de instructies op deze pagina.
Je kaart blokkeren doe je bij OV-chipkaart. NS geeft de OV-chipkaart niet uit, daar heb je alleen een abonnement voor de trein wat je op die kaart hebt gezet (of laten plaatsen direct bij bestellen van je abonnement). Zie https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen
Verder is het wel een slechte zaak dat de NS klantenservice vaker slecht te bereiken is. Daar komen vaker klachten over. Maar om dat nu een scam te noemen gaat te ver.
en de einddatum kaart moet je via de klantenservice opvragen. Die nemen dus niet op !!!!!!! :(
Serious pissed
Dus voor mij IS DIT EEN SCAM. IK MOET DE KOSTEN VAN HET REIZEN DOOR DE DIEF BETALEN WANT IK KAN DIE FRECKING KAART NERGENS BLOCKEN
BTW Tjocho, ik ben geen retard. Die site kan ik zelf ook vinden Loop er eerst even doorheen dan kom je ook in een loop :( HET WERKT NIET
en de einddatum kaart moet je via de klantenservice opvragen. Die nemen dus niet op !!!!!!! :(
Serious pissed
Gratis tip, als je uiteindelijk een nieuwe kaart hebt, koppel die gelijk in je OV-chipkaart account.
Als je dat met de kaart die je nu gestolen is had gedaan, had je hem nu zo kunnen blokkeren.
De einddatum van je kaart kun je overigens ook via OV-chipkaart opvragen.
Momo, dank je voor de heel waardevolle tip. Dat lijkt wel een oplossing voor het probleem waar ik nu mee zit, of ………..NIET!!!!
Nu reizen er mensen op mijn kosten en de zogenaamde professionele partij NS en OV chipcard zijn gewoon NIET bereikbaar.
DUS: je mag die crap bij je houden :( BS
Mocht het onduidelijk zijn dan raad ik u aan om vooraf, als u het niet eens bent, al de gegevens op te vragen bij de fg van de NS.
Kost de NS wel wat tijd, maar dan kunt u een eventuele klacht en compensatie aanvechten. Privacy | NS
De NS beschikt over voldoende kennis met o.a. Udo Oelen, de voormalig FG om u verder te helpen. Udo zit nu in het bestuur, dus hij zal dit zelf waarschijnlijk niet persoonlijk oppakken. Zorg er wel voor dat u alles vast legt!. Mail, gesprekken et cetera.
Doorverwijzen naar een andere partij is de NS niet vreemd.
Hier op de community kunt u naast goed advies van enkele leden ook terecht bij een moderator als die u wil ondersteunen. Deze zijn volgens mij voornamelijk werkzaam bij Webhelp. Een organisatie die ingehuurd is door de NS om de klantenservice te ondersteunen.
Gelukkig is het nu uw kaart, een mobiel met tenminste dezelfde functionaliteit of meer is pas echt een probleem.
Veel succes en ik hoop dat er geen misbruik wordt gemaakt van uw abonnement.
Geachte Tijdvoor,
Eindelijk een antwoord waar men iets mee kan. Waarvoor dank.
Inmiddels heb ik (in uiterste middel) met mijn Digid aangifte zakkenrollerij gedaan bij de politie, met dag, datum en tijdstip.
Jammer dat NS niet bereikbaar is maar gelukkig is alle misbruik nu voor rekening NS.
Jammer dat ik de Nederlandse Politie met dit moet belasten.
Jammer dat er geen alternatief voor de incompetentie van de NS klantenservice is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.