kopel kaart aan account | NS Community
beantwoord

kopel kaart aan account

  • 23 December 2021
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Ontving nieuwe OV kaart

Op brief staat koppel uw kaart aan uw account.

Op mijn account staan wel de nummers van de oude en nieuwe kaart, maar bij OV kaart staat nog het oude nummer..

Bij het koppelen van een nieuwe kaart lukt dit niet.

Hoe moet ik die kaart koppelen?

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 23 December 2021, 12:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Corendiny en welkom bij de NS Community! 

Als ik je goed begrijp, is de nieuwe OV-chipkaart al wel gekoppeld in je Mijn NS-account. Je kunt eventueel de oude OV-chipkaart hieruit verwijderen als je dat wil. Bedoel je dat het koppelen van de nieuwe OV-chipkaart niet lukt in jouw account op de website van de OV-chipkaart? Als dat het geval is, kun je contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart via 0900-0980.

Reageer